MAZERETİM VAR, ASABİYİM BEN!

İNTERNETİME DOKUNANLARA SİNİR OLUYORUM!!!

İNTERNETİME DOKUNANLARA SİNİR OLUYORUM!
SADECE DOKUNANLARA MI?
HAYIR, DOKUNMAYA ÇALIŞANLARA, DOKUNMAYI DÜŞÜNENLERE DE SİNİR OLUYORUM!
ALACAKSIN FİBER KABLOYU, DOLAYACAKSIN BOYUNLARINA,
20 MB HIZINDA SÜRÜKLEYECEKSİN YOLLARDA!!!
SİNİR TİPLER! KENDİNDEN KOMPLEKSLİ, YAPIM AŞAMASI DEVAM EDENLER!!!

10 SİNİRLENEN:

hazan dedi ki...

vallaha bu ne sinir, bak ben dokunmadim calismadim hic mi hic dusunmedimmm

gül dedi ki...

sinirli çok komiksin ya.beni bir yazarsam blogcu. kardeş mimledi bende oralara ugrayamadım.kaçarken karşıma çiktin.yazmadan geçemedim umarım beni buralarda görmezler.internetin başında öyle oturmuş beni bekliyorlar.ne hoş şeylersiniz ya.beni güldürüyorsunuz.hadi hayırlı günler sana.

SİNİRLİ dedi ki...

hazan;
sinirim sana değil yahu, niye üzerine alınır gibi oldun?!
Sinir etme adamı! :)

SİNİRLİ dedi ki...

gül;
ne komiği ya, sensin komik!
Sinirliyim ben, asabisinirli!
Komik olan da, hoş olan da, gülen de sensin! Sinir etme adamı! :)
Hayırlı günler sana da! ;)

gül dedi ki...

Allah iyliyinizi versin emi gülmekten öleçektim.benim mim yazımı merak etmedinizmi?yazdım.yoksa uğrayip kaçtinizmı. hadi buyur zemzem suyuda koydum içersiniz.şifadır biliyorsunuz sinir minir kalmaz vallahi.Allah'a emanet olun.

SİNİRLİ dedi ki...

Bilmukabele Gül.
Zemzem için teşekkürler. :)
Mim olayını ben idrak edemedim henüz...

didem dedi ki...

Of of of bayagi sinirlenmissin sen!
Yorum yazanlara da sinirlenmiyorsun umarim

Hayatın Süs Payı dedi ki...

Sinirli bey yada hanım..yine döktürmüş..
Sinirlenmek güzeldir..!!!!!!!!!!!!!!!!

SİNİRLİ dedi ki...

Sinirlenmemek mümkün mü didem? :)

Hayatın Süs Payı, :))

gül dedi ki...

Siniril Kardeşim.iyisin inşallah yeni bloguma uğramadiniz hala neden?
umarım iyisinizdir.Hayırlı günler