MAZERETİM VAR, ASABİYİM BEN!

TEBRİKLER FENERBAHÇE

ŞAMPİYON FENERBAHÇE'Yİ TEBRİK EDER,
KAZASIZ BELASIZ KUTLAMALAR DİLERİM!

Spor Toto Süper Lig’de Sivasspor’u deplasmanda 4-3 mağlup eden Fenerbahçe, 2010-2011 sezonunu şampiyon olarak tamamladı.
Trabzonspor, Kardemir Karabükspor’u deplasmanda 4-0 yendi. Bordo-mavililer, aynı puanı toplamasına karşın ligi Fenerbahçe’nin arkasında averajla ikinci sırada tamamlayarak şampiyonluğu elde edemedi.
KUTLAMALARDA SİLAH ATEŞLEYELENLERE SİNİR OLUYORUM!

5 SİNİRLENEN:

Hayatın Süs Payı dedi ki...

Bizde sizi tebrik ederiz..Bi seferde sinirlenme be kardeşim :):):)

SİNİRLİ dedi ki...

Hayatın Süs Payı; tebrik için teşekkürler, ancak ben Fenerli değilim.
Aslında pek de sevmem futbolu! Hatta çoğu zaman sinir olurum! :)
Sinirlenmediğim de oluyor tabi bazen! ;)

Adsız dedi ki...

tum blogu okumaya oldukca iyidir

didem dedi ki...

Aslan Fener'i alkisliyorum (seni sinirlendirmeden)

SİNİRLİ dedi ki...

Çok gürültülü alkışlamadığın sürece sinirlenmem Didem. ;)