MAZERETİM VAR, ASABİYİM BEN!

Jooble'den Mail Alan Blog Yazarı Var Mı?

Aşağıdaki içerikte bir mail aldım. Standart şablon, otomatik mail olduğunu tahmin ediyorum.
Benzer içerikte mail alan başka kimse var mı?

Jooble şirketinde çalışıyorum, dünyanın dört bir tarafından iş teklifleri topluyoruz. İşim, sitemizin bağlantıları blogculara yapıştırmaktır. İşimi çok seviyorum çünkü biz dost bir ekibiz ve iyi patronlarımız var, maalesef, blogculara bağlantımızı nasıl yapıştırması ile ilgili hiç bir fikrim yoktur, bunu yapamazsam işten çıkarılacağımdan korkuyorum:( 

12 SİNİRLENEN:

Gelibolu17 dedi ki...

Banane beya çıkarılırsa çıkarılsın,banamı sordu oraya işe girerkende benim bloguma bişi yapıştırcekmiş,hadi leyynn ordan derim ben ona,yapıştırtmam ben bloguma öle bilmediğim şeyler :)
Şaka bir tarafa,hiç almadım böyle bir mail,alsamda kaale almam direkt silerim,güven olmaz böylelerine....

Daha güzel,daha sık,daha sevimli ve sinirli postlarında buluşmak ümidiyle,selamlar...

Deja Vu dedi ki...

Sinirlicim vella senin yerinde olsam , verip veriştirirdim..Ne diyon sen yaaa huooppp derdim..Ya bu mail olmasa yazacağında yok tu ya neyyyseeee:):)

Urfa Tutkunu dedi ki...

Bana da geldi az evvel. Daha uzunca bir mail.

SİNİRLİ dedi ki...

Gelibolu17;
Aslında gerçek kişinin yazdığına inansam, otomatik duygu sömürüsü olmadığına inansam yayınlarım, sorun değil ama tamamen reklam kokusu aldım.

Deja Vu;
Sinirlenmeye gerek yok. ;)

Urfa Tutkunu;
Teşekkürler bilgilendirme için. ;)

gül dedi ki...

Kardeşim sinirli nerelerdesiniz bir selamına,bile hasret kaldım :)hemen yorum yaz beni sinirlendirme :)
Bana böyle bir yazı gelmedi,eğer gelseydi,de koyardım bir köşeye.Bize ne gibi zararı olurduki.Neyse size hayırlı günler,Allah'a emanet olun.

SİNİRLİ dedi ki...

Selam sana Gül. ;)
Buralardayım, teşekkürler. ;)

:) dedi ki...

Aleyküm selam kardeşim :)buralarda olduğuna sevindim.Allah'a emanet ol

SİNİRLİ dedi ki...

Bilmukabele ;)

yolcu dedi ki...

Böyle bir mesaj almadım. Gerçekçi de bulmadım açıkçası. Herkes çakal olmuş zaten. Kimseye güvenmiyorum.

SİNİRLİ dedi ki...

Teşekkürler yolcu. ;)

eda dedi ki...

sinirli cocuk , 12 nisan bana bir yorum gondermissin osmanli tokati hakkind hani ! o yorum beni mail resepsyonumda gordum fakat bir turlu yayinliyamiyorum , cok saritici o yorum bloguma da ulasmamis ,halbuki normalinda bloguma gelir yorumlar ^^, herhalde fransizlar senden simdiden korktu bana bu yorumu ulastirmadi , halbuki yorumunu be"n cok sevmistim yahu !!! gordunmu bir fransizlar resmen yorum amabargosu da uyguluyorla toh toh toh gordun mu bi : Fransada yasamak iste hicte kolay deyil gorende avrapa yasiyorum diye imrenir bana :(!!!

gül dedi ki...

Hayırlı seneler kardeşim.Allah'a emanet olun.İyisindir inşallah?